Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Χρόνια Πολλά μαμά μου!

Χρόνια πολλά σε σένα που με τρέχεις όλη μέρα.
Σε σένα που μου κρατάς το χέρι σε κάθε βήμα.
Που έχεις την αγωνία να γίνω καλός άνθρωπος.
Που σκέφτεσαι πώς να περνάω σήμερα στο σχολείο ή πώς έγραψα στο διαγώνισμα.
Σε σένα που φοβάσαι για μένα πριν από μένα.
Σε σένα που νιώθεις τι νιώθω και τι θέλω να πω.
Σε σένα που με υπερασπίζεσαι σε όλους και σε όλα.
Σε σένα που κάνεις τις επιθυμίες μου πραγματικότητα.
Σε σένα που δακρύζεις στο πρώτο μου βήμα, στις πρώτες μου λέξεις, στο πρώτο μου ποίημα στο σχολείο.
Χρόνια πολλά μανούλα μου και να ξέρεις ότι σ' αγαπάω και σε ευχαριστώ για όλα.
Σε ευχαριστώ και ας μην στο λέω συχνά.
Σε ευχαριστώ που μ' αγαπάς τόσο πολύ.
Που είσαι ο άνθρωπός μου.
Που ανέχεσαι την γκρίνια και τις κακίες μου.
Που ανέχεσαι τα νεύρα και τα χαζά μου θέλω.
Σε ευχαριστώ που με κάνεις να νιώθω χαρούμενη και ευτυχισμένη.
Σε ευχαριστώ που κουράζεσαι για μένα και δεν υπολογίζεις τίποτα.
Σε ευχαριστώ που κάνεις τα πάντα για να έχω εγώ τα πάντα.
Δεν ξέρω τι άλλο, αλλά σε ευχαριστώ να ξέρεις. Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.

Χρόνια πολλά σε σένα που μ' αγάπησες πιο πολύ και από τη ζωή σου.

Πηγή φωτόhttp://skepseismonaxias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου